Aslında pek disiplinli bir insan sayılmama ama nedense bu düzensizlik ve disiplinsizliğim arasında bir blog açmayıda kendime iş edindim. İyi mi ettim, kötü mü ettim tez zamanda anlayacağım fakat yapmış bulundum işte.

Amacımı açıklamakla işe başlasam sanırım kötü bir başlangıç sayılmaz. İlk olarak ülkemizde fazla kullanıldığına inanmadığım eyeon fusion konsusunda bir kaç küçük bilgi vermeyi planlıyorum. Bunun yanında bu programın rakipleri olan Combustion, Nuke ve After Effects hakkında da bazı bilgilendirmelerim olabilir. Ama dediğim gibi disiplinsizimdir, umarım bu dediklerimi başarabilirim.

Neden bunca site varken sen gidip benzer bir site açmak istedin diye sormak isteyen densizler olabilir. Onlara ilk cevabım sana ne olur çünkü benim zevkimdir ve beni ilgilendirir beğenmiyorsan ananıda al git kardeşim diyebilirim dimi. (Başbakanımız söylediğine göre kötü bir söz diyemeyiz heralde.)  Ayrıca bir düşüncem yada gözelemim demek doğru olursa gözlemim var diyebilirim. Bu gözlem çoğunlukla piyasada çalışan vizyonsuz yabancı dili olmayan ve hazıra konmaya canatan birçok genç olduğu, bunlara bilgi sağlamanın insan akıl sağlığı ve ülkenin görsel olarak güzelleşmesi, kalite kazanması adına faydalı olabileceğidir.

Zaman zaman bazı sitelerden alıntılar yapacağım çünkü eşsiz yazılar yada tutoriallar oluşturmak için ne zamanım nede sabrım var.

Son olarakta bu yazıyı okuyup anlayışla karşılayanlara sevgiler saygılar…

