Bugün de birkaç güzel görüntü iletmek istedim. Sanırım bu hem izleyen için güzel hemde hazırlayan için :).
İlk olarak işimle de alakalı olan bir firmanın sitesini tanıtmak isterim. Gerçi adamlar kendilerini oldukça iyi tanıtmışlar bana ne gerek var bilmiyorum ama işte iş olsun torba dolsun mantığı ile bunuda göstereyim. Hibrid Studio oldukça kaliteli dvd menüsü tasarımı ve web sitesi yapmış bir firma. Aynı sektörde çalışan bir prefesyonel olarak söylüyorumki bu adamlar sağlam. Ben oturup yapmaya kalksam ne müşterinin zamanı nede parası yeter buna. Ahh!! Ahhh!! 🙂 Ben inceleyin derim.
Hibrid Studios Web Site
Diğer bir kaynak site ise DepthCORE. Bu insanlar, ben grafikle uğraşıyorum, ben grafikerim, ben color correction bilirim, ben bilmemneremle foto manüpüle ederim diyen insanların eline veriyolar bilgisayarlını gidin bunu köşede yağlayıp bekleyin geliyoruz diyolar. İnsanı resmen işinden soğuturlar. Bunlar valla insan diil aha yazıyorum buraya. Eğer hem türk hemde depthcore da yayınlanmış bir çalışmanız varsa bence işi gücü bırakın çünkü artık erdiniz ve nur gibi ışık saçıyosunuz demektir.
Çoğu zaman dijital grafik dallarıyla ilgili arama tarama yapmama rağmen bunların yanında dijital boyama yapan insanların hoşuma giden çalışmalarına da rastlıyorum, bunların sayıları azımsanacak ölçüde değil.
İlk boyamalar Wayne Haag çalışmaları. Bu arkadaş çeşitli filmlere Matte Painting yapıyor. İyide yapıyor.
Çok detaylı bir çalışma daha.
David Fuhrer’den aslında oldukça büyük olan bir çalışma. Kısıtlı imkanlar ve çok detaya girmenin gereksiz olduğunu düşündüğümden daha ayrıntılı parçaları atlayıp resmin genel görünümünü koymayı tercih ettim. Umarım yeterli olur.
