Genelde hikayelerimin başlangıç noktası hep siteler arası surf alışkanlığımdan ortaya çıkıyor. Biraz ayran gönüllü olduğum için, hazır milyon tane site varken devamlı gezmek istiyorum. Bana internet gezentisi de denebilir. Arada bir de çalışıyorum işte hepsi o.
Yine günlerden dün bir siteye rastladım. Sitede ilk etapta 3D mi yoksa normal hazırlanmış mı olduklarını tanımlayamayacağım detayda heykeller bulunuyordu. Ehh! Yakalamışız böyle bir kaynak bizde araya kaynayalım dedik.
Kris Kuksi, benim şimdiye kadar bilmediğim ama bilenin oldukça iyi tanıdığı bir sanatçı. Çok başarılı heykel çalışmaları, çizimleri ve sanat çalışmaları var. Genelde heykellerinde ölüm ve ölüm sonrasını anlatmayı tercih ediyor. Bana nedense çalışmaları biraz hellraiser filmlerini hatırlattı. Pinhead’i severim hehe, neyse…
Bir çok dergi, magazin ve yarışmada ilgi odağı olmuş Kris Kuksi. Bir çok büyük insan tarafından da çalışmaları desteklenmekte.
Çalışmalarından bazılarını aşağıda ekliyorum. Ama tavsiyem sitesini ziyaret edin çünkü esas detayları orada görmek daha kolay.
 
 
 
İkinci konuğum manga dünyasından seçtiğim bir çizer. Kendisi bir doujinka ve taa çinden çiziyor alayını. İsminin Tao Yang olduğundan şüpheleniyorum ama deviantart’ta shel-yang olarak çalışmalarını yüklüyor. Bana oldukça pastoral hissettiren çizimleri, özellikle suluboya çizimleri, manga’nın genellikle renksiz havasında bir kaçamak gibi hissettiriyor ve alışılmış sadeliğin ötesinde de manganın oldukça çekici olabileceğini anlatıyor sanki.
 
 
 
 
Şimdilik bukadar yeni çalışmalar ve yorumlar için beklemede kalın.
 
 
